Wanneer u gaat verhuizen, tijdelijk op een ander adres gaat wonen, of het factuuradres wilt wijzigen, kunt daarvoor per e-mail, per post of telefonisch contact opnemen met de afdeling Support van My-Energie. Zij kunnen u daarin verder helpen.
Artikelen in deze sectie
- Verhuizen en slimme meter: Wat gebeurt er met mijn slimme meterstanden als ik ga verhuizen?
- Moet ik mijn nieuwe woning opnieuw laten aansluiten als ik ga verhuizen?
- Kan ik mijn verhuizing al doorgeven als ik mijn oude woning nog niet heb verkocht?
- Kan ik het termijnbedrag voor mijn leegstaande woning verlagen?
- Ik wil mijn stroom- of gasaansluiting laten verplaatsen, vergroten of verkleinen. Wat moet ik doen?
- Ik wil een dubbeltariefmeter aanvragen. Wat moet ik doen?
- Ik heb nog geen aansluiting voor stroom of gas in mijn woning. Wat moet ik doen?
- Ik heb een extra pand waar ik ook energie geleverd wil hebben. Wat moet ik doen?
- Ik ben verhuisd, maar ik heb geen stroom of gas in mijn woning. Wat nu?
- Ik ben klant en ga verhuizen. Wat moet ik doen?