Logo
  1. My-Energie
  2. Verhuizen

Verhuizen

  • Verhuizen en slimme meter: Wat gebeurt er met mijn slimme meterstanden als ik ga verhuizen?
  • Moet ik mijn nieuwe woning opnieuw laten aansluiten als ik ga verhuizen?
  • Kan ik mijn verhuizing al doorgeven als ik mijn oude woning nog niet heb verkocht?
  • Kan ik het termijnbedrag voor mijn leegstaande woning verlagen?
  • Ik wil mijn stroom- of gasaansluiting laten verplaatsen, vergroten of verkleinen. Wat moet ik doen?
  • Ik wil een dubbeltariefmeter aanvragen. Wat moet ik doen?
  • Ik heb nog geen aansluiting voor stroom of gas in mijn woning. Wat moet ik doen?
  • Ik heb een extra pand waar ik ook energie geleverd wil hebben. Wat moet ik doen?
  • Ik ben verhuisd, maar ik heb geen stroom of gas in mijn woning. Wat nu?
  • Ik ben klant en ga verhuizen. Wat moet ik doen?
  • Hoe wijzig ik mijn adresgegevens?
  • Hoe wijzig ik het termijnbedrag na mijn verhuizing?
  • Hoe lang duurt het verwerken van een verhuizing?

Support

support@my-energie.nl
088 54 54 200


Bereikbaar van maandag tot vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur

Algemeen

Veelgestelde vragen
Voorwaarden

Adres

Stationsplein 21
3818 CE Amersfoort


P.O. Box 2225
3800 CE Amersfoort

My-Energie

My-Energie is een handelsnaam van ServiceHouse B.V.


KvK 62009761
BTW NL854593184B01
IBAN NL77 ABNA 0403 3389 48

  • © 2015 PonEnergie Privacy Statement Cookie Policy Kwaliteitscriteria Gedragscode Consument en Energieleverancier